skål hanna!

fredagen var göttig. som saticken. vi pluggade lagom på morgonen och korridoren på tredje våningen kan vara den mest befolkade platsen i hela kemihuset. sen hade vi matte och matlab och sen kom annapanna och vi promenixade lite snabbt hem och dumpade grejer och sen CHOCSade vi. jag älskar verkligen vardagsmolekyler. sen gick vi till spårisen och från korsvägen åkte vi bussen ut till bastun. fast vi fick gå från hållplatsen. det var kallt, mörkt och snorhalt och vi gick i över fyrtio minuter. sen frös vi i några timmar efter det. dock var det varmt och gosig och hur roligt som helst i bastun. inte lika gosigt i vaken, dock. sen åt vi rinnkaka och sen somnade jag och anna väldans gott, varmt och gott, liksom. tydligen hade inte alla haft det lika varmt. stackars lilla glenn. han hade alla kläder på sig. plus filt och sovsäck! hihi! sen packade vi ihop och åkte hem på förmiddagen. jag och anna tog oss hem och fixade lite och sen drog ner på stan och myste. på kvällen var det världens bästa hanna-äger-lägenheten-fest. med världens bästa sektion. och annapanna. trots allt hade jag roligt och vad gör inte en fest om man inte pratar om snoppar? "jag gillade när du tog den i munnen!" åhåhåh! jag har de bästa vännerna som ställer upp. och jag har nu upptäckt att det inte går att komma in i mitt hus utan aptusbrickan, kvällens lärdom.

nu ska jag laga mat och försöka speedlära mig parametrisering till imon. kommer gå FINT på duggan. annapanna har åkt och jag borde städa. men jag pallar fan inte. jag lämnade mina gamla nycklar i nyckelinkastet och kuvertet fastnade. det tar aldrig slut. jag HOPPAS de hittar dem imon, vad gör jag annars? jag får helt enkelt ringa och kolla det imon också då. vafan.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0