precis som barn som drömmer kan vi drömma bort denna natten.

jag förstår inte vad jag håller på med. jag sov till lunch. sen åkte jag till skolan och inbillade mig att min text räckte. sen gick jag till spritis enbart för att få sällskap. jag konverserade lite med simon dä och anders, annars var det rätt tomt där också. men jag gick hem igen och handlade lite smått. skötte några ärenden jag borde gjort för längesen, såsom bostadsbidrag, vårdval och csn. frågan är om jag ens får csn i vår. jag kommer nog inte ta så många poäng. men då kommer jag inte fixa att bo här heller. fint. då får jag väl flytta in hos honey. henne ska jag förövrigt träffa imon. efter krafttag vid halv tio. nu ska jag ta tag i mitt liv och bli smal. jag har dessutom lagat mat ikväll. mer än suttit här och dödat tid. jag är så ensam och uttråkad. det var nästan så att jag höll på att åka och träna ikväll också. men då hade jag ju behövt äta. det slipper jag ju nu. bra!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0