making up for teenage crime.

åh. det var snorhalt i backen i skogen till fysiken. typ två steg upp och ett tillbaka. göhöött. sen tog vi krafttag och den instruktören är INTE bra. nej. och fifaen vad jag hatar utfall. finns det något hemskare? om man inte dött inombords innan så gör man det garanterat nu. det enda positiva och det enda som får mig att stå emot impulsen att lägga mig ner på golvet i fosterställning och lipa är att det är en lasse-låt som spelas under tiden. generellt är det ändå rätt okej musik på passen. jag gillar att kunna sjunga med. jag blir mer fokuserad då, inriktad på vad jag håller på med. det är skönt.
och imon har vi världens bästa dag med tre föreläsningar och en matlab. TACK schemaläggaren. finns det nån som är mer hatad på chalmers än schemaläggarna? jag tvivlar på det. urk.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0