Last night, she said Oh, baby, I feel so down.

åh. igår. det var NICE! efter några lektioner som vi taggat satan gick vi och åt på gibraltar i förebyggande syfte och sen tog alla bussen till lindholmen och där började allt. jag hällde i mig en öl på typ tolv min, vilket nog är ungefär så snabbt som jag kan, och sen tog vi bussen tillbaks. jag och tjoffe och steen stod slickade mot bussdörren och höll på att ramla ut varje gång chauffören öppnade dörren. gött! väl på chalmers igen sprang vi runt i en klunga och när vi gått till V och kommit in och druckit lite gick jag därifrån och hittade jens och honey och lövet och vi trafikljus-shottade och sen smög vi runt lite. på kfkb blev det fler shottar och lite cider och öl och sen hoppade vi på rundan-gänget igen. till nångång runt halv elva då alla pubar hade så mycket folk att det var en ut en in överallt och vi splittades. sen gick vi hem. totalt var jag nog på tolv-tretton pubar. fast jag drack inte på alla. jag tog sex shottar och tre öhl/cider, tror jag. typ. mums!

idag ramlade jag in i spritis vid strax i ett. de som satt där såg rätt miserabla ut. det var få som sovit hemma, plus att de flesta var jävligt bakfulla. sen gick vi till matten och där satt hanna och allan och var fortfarande fulla. göhött! hihi, det blev inte supermycket plugg precis. nä, så konstigt. och sen hade vi fin matlab och vi blev tillslut klara och jag gick hem och blev bjuden på mat av hemmamanneN. som fan! mumma! vi ska äta popcorn och kolla film, ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0