I'll be at your side wherever you may roam.

okej. skolan var inte alls aspartey. inte alls. men det var skönt att krama alla, skratta och prata om lovet och ditt och datt. och nya föreläsaren var intressant. hon pratade tyst och skrev snabbt och pluttigt. jag dog lite. sen fick jag träningsvärk i handen. jag är inte van vid att skriva snabbt. det är ju en hel läsperiod sen vi behövde göra det!
på lunchen tog vi en fin promenix och pratade mer. jag har VERKLIGEN saknat alla. sen hade vi granskning och jag dog lite. jag bev nollad på båda bevisen. FINT! BRA! KALAS! kuk. och sen tog jag hem tentan och satt och gick igenom den noga och jämförde med lösningarna. jag hade ungefär tre avskrivningsfel och allmänt dåligt tänkt. jag funderar på om jag liksom var hjärndöd den där ödesdigra dagen i december, eller om gud (alternativt thomas) bara ville jävlas lite med mig. jag gissar på det tidigare. äsch. bara bryta ihop och gå vidare. blä.

nu ska jag nog strax sticka till fysiken. lite mat och sånt innan dess. mumma. funktionell träning för hela slanten. jag kommer antagligen inte kunna gå imon. men nu har det nästan slutat göra ont i min armbåge, så det borde funka okej att träna. det blir ju som sagt mest utfall. dö!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0