I'd rather dance, I'd rather dance than talk with you.

åh. jag ska sluta att vara ute när det regnar. det är äckligt. och pölen utanför min dörr är enormgigantisk. tack gode gud för gummistövlar. jag gillar inte riktigt stänk från havet. och igår regnade det som tusan på kvällen och natten. speciellt när jag chillade på wavrinskys. hata att byta kollektivtrafik. jag borde kanske köpa mig ett spårvagnskort också...
så igårkväll var jag lite på ikea och sen hängde jag mest långt bort i tjottahejti och lyssnade på kings of convenience. men det var bra. typ ja.

idag tog jag mig till vasa och sen kom hanna mid sin spårvagn och vi kramades och hoppade och sen kom julia och vi gick till villavillekulla. men det var stängt. så vi promenixade till haga och satte oss på ett café i några timmar och saudi kom också dit och vi hade hur mysigt som helst. åh. jag har verkligen saknat alla. tur att jag har världens bästa vänner! BÄSTA! och imon börjar allt. jag ska börja också. börja om. och flytta ut från spritis!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0