höll ett tal som var för långt, ingen skrattade åt poängen.

igår var en allmänt dålig dag. idag likaså. jag orkar liksom inte. och nu vet jag inte vad jag ska göra med något. jag vet inte om det gjorde någon skillnad. men det är som om orden bränns in lite. hur jag ska tolka allting vet jag inte. det jag vet är att det KOMMER lösa sig. när eller hur vet jag inte. jag har nog lite att fundera över. eller ganska mycket. det är lite meckigt med känslor. det har jag minsann märkt. jag ska nog ta en rejäl paus. så ska jag ha en AWESOME helg. annapanna kommer imon och vi ska basta och ha det bäst och på lördag ska vi hänga hos hannis och det kan ju inte bli mer än episkt. för jag älskar trots allt chalmers. även om organkemi är ett sant rövknull. som nån smart kille sa. men matten funkar, för en gångs skull. och det hoppas jag att tentan också kommer göra. då tar jag hellre kemin i sommar än alac. mja! och det är kallt ute och det var inte så härligt att simma som jag trodde. men det var nog ganska skönt ändå. och det känns alltid bra att prata och umgås med robert. ja. nu ska jag sova och imon kommer bli fantastiskt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0