Hey bubbles, wanna smell the candy?

träffa honey kan varit det bästa på väldigt väldigt länge. åh, vad jag saknat henne. vi har alltid så fruktansvärt roligt. vi satt i långt över en timme på kosmos och fikade och pratade och skrattade. och tjejen vid bordet jämte var söt och helt besatt av min telefon. tss! sen shoppade jag åt mig ett par reabyxor och sen åkte vi hem till mig och chillidillade. och jag dog lite när jag fick mitt resultat. jag dog först av smset. sen dog jag mer. vafan. jag blir så BITTER. och ingen förstår min sarkasm. men hallå?! och det vore fint om man inte fick det i ansiktet gång på gång. jotack. jag orkar inte. vad ska jag göra? vad har jag gett mig in på? frågan är om det inte är bättre att avsluta det innan det blir värre...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0