god damn, kan inte skriva dikter när det är sol.

okej. jag har tråkigt. IGEN. vafan. vad ska jag göra? hur som så keffar min dator slash router slash internet. jag vet inte riktigt. jag skulle pilla lite med webcamen och så funkade det inte och jens sa att jag skulle fixa nåt med routern. och sen försvann hela listan. mja. så nu funkar inget av det. men sen träffade jag robert och vi fikade och pratade och skrattade bort några timmar och sen fixade han lite med min dator. så förhoppningsvis funkar det mesta nu, även om jag inte har nån möjlighet att kolla. jag träffade även peter, anna, anna och david. det var roligt att prata med dem. det finns verkligen chalmersfolk jag saknat ordentligt. tur att skolan börjar på måndag. och nu vet jag vad jag ska göra. med allt, liksom. jag ska lösa det, jag ska vara glad och jag är värd nåt bra. jag har faktiskt folk som betyder massor för mig, och som faktiskt tycker om mig också. det är bra. de ska jag ta vara på nu. för det är jag värd. och sen gav jag robert även en fin upplysning. cortègen och påsken är samtidigt. ohyes! det blir najs. och ala b kommer fixa sig också. JA!!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0