give me, give me fire. it doesn't always have to end.

okej. jag dör. nu. och jag måste duscha som fan. och äta. men jag pallar liksom inte. dessutom är hissen i mitt hus trasig. igen. det var den ju igårkväll också! urk. jag dör lite. jag borde verkligen sova nu också. hannis drog ju upp mig till tio för att fixa vardagsmolekyler. vi som hade sovmorgon till tre... snarare sovdag då, kanske. äsch. sen hade vi bara kemiövning och jag dör redan på skolan. det är spännande att jag är mer trött på skolan lv1 än lv7. är det bra?

sen traskade jag och hannis hem hit och pratade och sådär innan vi gick till fysiken och tog krafttag. oj. därav mina fagra rörelsehinder just nu. tänk bara imon. hissen är SÅ paxad. dö!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0