Everybody's out on the road tonight, but there's no place left to hide.

min lasagne jag svängde ihop igår blev över förväntan-god. sen fick jag "oväntat" besök och jag såg ungefär halva inception innan jag somnade i soffan. sen blev det ändå inte mycket sömn till slut. jag orkar inte mer. jag saknar det. så nära och ändå så oändligt långt borta. jag är så trött på att gråta, så trött på att såra, på att säga fel saker, inte vara värd något. jag orkar bara inte.
så idag gick jag upp och gick till fysiken och tog krafttag. förvånansvärt skönt. slippa tänka under en timmes tid. min kropp kommer må så jävla ont imon. fifaen. och nu har jag gjort pannkakor som en kombinerad sen frulle, lunch och tidig middag. så slipper jag äta mer idag sen. gött. så ska jag äntligen träffa honey och vara lite glad. ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0