Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?

åh. lång dag. vi hade fin matteövning där alla fattade mest ingenting och vi inte hade nån demo alls. fint. sen matlabade vi och JAG PALLAR INTE. varför har vi matlab? jävla skitprogram. JA, jag vet att jag sagt det förut, men DET ÄR JU SÅ! sen kirrade vi lite lunch (note to self: ta med GAFFEL imon) och sen hade vi föreläsning i gd. vad jag avskyr den salen. men idag var vi tidiga och fick plats långt fram, vilket gjorde att vi faktiskt såg och hörde något. bra. och föreläsaren är riktigt bra. faktiskt. brabra!  sen hade vi första mek-föreläsningen och shit i bingen! vad han var bra. jag som inte gillar fysik liksom. kan nog faktiskt bli en intressant kurs. hoppas jag. och sen var det aspmöte. mummelimumma. fast jag ska inte vara en aktiv asp. capture the flag och seippih-bastun krockar ju. illailla. men sen får vi se. och jag har dessutom varit duktig och lagat mat nu. mumma! och imon är det pubis och jensiplutt. jag blir så glad!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0