Det krävs mera än så för att skilja oss två.

igår begav jag mig till min gamla lya för att kolla till det en sista gång och sen lämna nycklarna. då hade jag fått post och jag ska närvara på rumsbesiktning på onsdag mellan åtta och sexton. whatthefuck?! kan de inte vara LITE mer specifika? jag dog lite och fick traska hem igen utan att ha uträttat något bra alls. på kvällen gick jag och robert på bio och såg the tourist. förvånansvärt bra och rolig. sen drog vi till chalmers för att hämta roberts byxor och sen skulle vi snabbt hälsa på gasqueK. där satt vi resten av kvällen. jag diskuterade föreningar med anders och fick höra att jag är den underligaste människa torp träffat. jag tar inte det som en komplimang. sen promenixade jag hem själv runt två-snåret, de andra satt kvar och var hyfsat tankade. gött!

imorse gick jag upp och begav mig till skolan och pluggade med hannis, peter och saudi. finemangers. alldeles lagom stor grupp och vi var i princip ensamma på hela skolan. det bästa är dessutom att knappsatsen till mellandörren från spritis har ballat ur. finns det nåt bättre än att tvingas gå runt yttervägen? blä! efter några timmar matte och kemi och några små steg närmare viss förståelse gick jag och handlade och har även tvättat massa ikväll. och den här veckan kommer bli bra! helgen kommer bli fantastisk. jag längtarlängtarlängtar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0