and it seems to me that we all gonna die.

jag. ska. aldrig. mer. capsa. dö baksmälla, dö!

det var hur som helst roligt igår. faktiskt. jag var och tränade på eftermiddagen också. najs som fan. och nu har jag ont runt om armbågen på ett sätt som känns mer skadigt än träningsvärkigt. gött. så jag får väl chilla lite med det...!
sen kom saudi hit och vi pratade massa och sen gick vi till gastown. vi var enda ettorna där. jag ska aldrig mer capsa. jag ska aldrig mer blanda olika sorter. uäck! sen blev jag hemgången i snöovädret. fast det kommer jag inte riktigt ihåg. äsch. tack ändå. och mitt huvud dödar mig. men nu ska vi städa fint i det andra rummet och sen är det klart här. mumma! och jag ska inte partya ikväll. nä. nästa gång blir nog torsdag. pubrunda är NAJS. och jensplutt kommer. ja! jag kan nog bli lycklig igen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0