trallala lilla molntuss.

vad är det egentligen med mig? igår var det ju en bra dag! och idag sög allting. jag orkar liksom inte. precis ALLT har gått fel idag. beviset för kedjeregeln på partiell derivata var åtta tavlor och en overhead långt. jag spenderade hela matlab-lektionen med att inte förstå någonting och sedan vänta. och bli dumförklarad och lämnad. och hur kul är molekylopponering? och hur bra är det när arean aldrig gör något eller ens bryr sig? och hur kass var inte min text på en skala? och hur lite förstod jag inte av mekaniken? och hur glad blir man av allt som händer runtomkring? och hur bra kommer mina biceps må efter fem kilo på varje sida under hela låten? och hur bra gick matten när vi väl kom tilbaks till skolan? och hur bra mår jag efter att ha pratat i telefon i femtio minuter? mår jag inte lite sämre efter varje gång jag gråter? och hur lockande är det inte att bara hoppa från den franska ballen?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0