Skönt att jag slipper bli 25, för ögonen svider och hjärtat bränns.

jag snoozade rätt länge imorse, ungefär en och en halv timme. sen gick jag till skolan och fick nästan ingenting gjort. att det ska vara så förbenat svårt med mekanik! jag dog lite. hur ska jag nånsin kunna få ett enda poäng på duggan eller tentan? matten gick inte heller särskilt bra. lusen är helskum, så jag tog mig för lay istället. han är pålitligare.
efter lunchen stod ännu mer matte på schemat och sen gav vi oss på matlab ännu en gång. istället för att våldta kemiprojektet skulle jag säga att vi blev rätt rejält fistade. så vi gav upp och jag gick och handlade och nu har jag stekt och ätit massamassa pannkakor som blev helt gudomligt goda. men nu är jag svinmätt, hur ska jag då orka äta popcorn innan jag lägger mig? vi får se. nu ska jag hursomhelst titta på en film och sen sova. och shoppa lite imon innan det blir plugg och kalas. jag lyckades ju tappa min sminkväska i golvet imorse, fint...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0