Om stockholm brinner åker vi dit, där rör dom på fötterna, svänger på höfterna.

okej. jag kom hem för en kvart sen ish. jag är sjukt studiös. nä. sista en och en halva timmen satt jag och pratade med filip och simning och allt möjligt trevligt medan kemihuset tömdes på folk. i övrigt har dagen varit lång och tradig. dubbelföreläsning i KE som vanligt och jag sov mig igenom kemin, som tydligen var vår sista. salen jublade. sen åt vi lunch och gick till fruktaffären. eftermiddagen gick fort med matte. sen gjorde vi lite pill i vardagsmolekylerna och arean var FORTFARANDE inte klar. INTE OKEJ! så vi blev bittra och tykna och sen åkte jag till stan för att försöka fixa min ipod som var stendöd. innte på macforum stoppade de i laddkabeln och då vaknade den. helvete! så det var alltså fel på uttaget i studis. gött! sen satte jag mig och pluggade matte. åh, dessa JÄVLA dubbelintegraler. hey mindfuck!
nä, jag ska sova, imon gör vi mek!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0