och jag ramlar in på nåt diskotek, sen ramlar jag ut så vitt jag vet.

okej. jag SKA gå och lägga mig. nu typ.
det var ändå rätt bra idag ändå. det växlar varje timme. jag begav mig till skolan och pluggade vid niosnåret. lite mate fick vi gjort, inte fullt lika mycket mekanik. efter lunchen vankades det mer matte och en hel del matlab på det. fast jag somnade visst. sen blev det lite mer mek innan jag gick till rotary och åt thaimat och hade det trevligt med gänget som jag senare gick med på bio. vi såg the fighter. helt okej men inte så fantastisk som jag kanske trott. efter bion splittrades alla och jag begav mig själv till gasquen och kom hem för en kvart sen. honey och lövet var på gasquen, vilket egentligen var enda anledningen till att jag gick dit. jag pratade lite med robert också. och sen hängde jag med föreningsfolket från kfkb i form av hazze, felin, glenn, pappa carl och några till. jag kände verkligen att jag passade in. en halvtimme efter att honey och lövet dragit gick jag också. och det är slaskigt som fan ute. mina skor läcker, woho! och imon ska bli roligt. dricka rödvin och bli bakfull. mums!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0