no time for us.

igår var en fruktansvärt bra dag. jag var DUKTIG och var i skolan redan halv tio. sen räknade jag termo och syra-bas hela dagen. uschanamig! det gick dessutom inte kalasbra. isch, jag får hoppas på det bästa och lätta frågor på fredag.  sen blev jag lagom uttittad när jag fixade håret framför spegeln i studis innan jag mötte upp robert för en fika och sen en helkväll med spex, punsch, pizza och trevligt sällskap. efter att igår blev idag gick vi till gasquen och jag träffade hela d'americano som varit i spritis på johans tjugofemårsfest och jag dansade hela natten. jag sa till mig själv att jag skulle gå hem klockan ett, eller när nästa dåliga låt kom. sen kom det aldrig någon dålig låt och en efter en gick andra hem och när jag slutligen var hemma var klockan närmare tre. BRA, sandra! bra självdisciplin som alltid.

imorse gick jag till skolan och förbarmade mig över syra-bas-konstanter, löslighetsprodukter och allt sånt där med ett antal små termoduggor. jag HOPPAS att det går bra. ååååh. jag vill inte. jag vill också vara smart och snygg och perfekt. typ som hanna. eller annie. efter en lång dags plugg med en timmes sista minuten-linalgduggrepetition gick jag hem. och nu lagar jag mat. köttgryta med kanel. muuuums! jag funtar på om jag borde göra en rätt till, typ köttfärssås. vi får se. jag tänkte städa lite också. vi får se. annars blir det väl vampire diaries och b&j!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0