möt mig där båtarna rullar in.

duggan gick riktigt dåligt idag. men jag kanskekanskekanske får en fjärdedels poäng. hoppas? sen gick vi och åt sushi som nån form av firning att det nya kfkb6 kommer bli skitbra. det tror jag nog att det blir. det stora frågan är ju dock vad jag ska hitta på det här året när ALLA mina vänner är föreningsaktiva. dock sa ju thore att han inte kunde se någon annan som skulle vara bättre phaddergruppschef än mig. så jag får väl satsa på det och aktivera mig som satan i nollningen. jag längtar redan. men snart är det ju tenta och sen är det bara en ynka lp kvar. SKÖNT! och jag längtar efter tentan, det är gosigt med tentavecka. eftermiddagen spenderades med organkemi och nomeklatur, först en snabb demo i älskade ks11 (som jag för övrigt börjar gå automatiskt mot när vi ska ha godtycklig lektion) och sedan några timmar i f-huset. vi käkade till och med jämte 2-pia. naaajs! sen chillade vi i johnL's och fikade innan biljetter köpte och vi såg the social network. grymt bra! jag förstår inte vad folk pratar om när de säger att den är tråkig?! jag älskar den och jag älskar humorn. mums! sen gick jag hem och öppnade post. nu ska nya pics upp på väggen och jag ska till tandläkaren sen nån dag framöver. fint! men nu ska jag sova, och ta en gnutta sovmorgon imon också. ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0