jag vet vilken dy hon varit i.

mina händer skakar. det är jobbigt att skriva på tangenterna. krafttag var snorjobbigt för lilla mig som inte tränat på tre veckor. uuuöh. i övrigt var skolan rätt lame idag. jag, hannis och saudi träffade halv nio och vi löste mekläxan på mindre än en timme. det gjorde praktiskt taget hela min dag. sen försökte jag dubbelintegrera med hjälp av polära koordinater. det gick inte så bra som det borde. men jag är TYP i fas. typ. ish. fast nä. efter första, sista och enda lektionen satt vi kvar i ks11 och jag försökte mig på lite termo. det gick dock helt okej ändå. snart har jag bara några kapitel kvar, det går framåt och det är ju mer än en VECKA kvar till duggan. woopwoop! så i helgen och nästa vecka ska jag bara räkna gamla duggor och ströuppgifter och inlämningsuppgifter och sånt. jag ska klara det här. och sen blir det ny lp, nya tag. fast nu ska jag duscha innan jag fryser ihjäl. det är ofattbart kallt ute, det borde vara vår nu ju. fast jag läste att kylan kanske ska hålla i sig till maj, INTE OKEJ!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0