jag skulle döda dig om jag visste varenda tanke var slöseri.

min mat jag håller på med nu blir kalas. jag skojar eller överdriver inte. dessutom luktar det gott i hela lägenheten. jag kanske faktiskt kan klassa mig som lite bättre än kass när det kommer till matlagning? dock lyckades jag göra den snygga tabben att bränna mig på armbågen. jag blir nog degraderad till novis igen nu...

jag hade svårt att somna om igår. jag vet inte om det berodde på min powernap på fem timmar eller om det var nåt annat. hur som helst var jag inte jättetrött imorse, men halsen värkte fortfarande. den har som tur är blivit lite bättre under dagen, jag har pratat upp mig en aning. får väl se hur det känns imon. fram till lunch mekade vi och införde på tok alldeles för många dubbel-E än vad som är nyttigt för en stackars sjuk kfare. sen introducerades vi även i trippelintegralens mytomspunna värld. nä, jag pallar inte mer! på lunchen pratade vi och planerade cortège. åh, vad jag längtar, det är helt sanslöst! fast jag har ju lite att stå i innan dess. och vi lyckades visst dra ihop rätt många, så förhoppningsvis blir vi två gäng, och två kalasbra vagnar! efter kemin gjorde jag veckans två uppgifter och sen gick jag långsamt hem i ösregnet. jag har fortfarande inte orkat ta på mig nya torra strumpor, mina skor läckte som såll. ett tag funderade jag på att gå barfota, men med tanke på min värkande hals skulle det nog mest vara en korkad idé. så nä, jag fortsatte gå helt genomblöt.

nu ska jag hoppa i duschen och sen kanske försöka mig på lite matte. eller sova. gissa vilket som lockar mest!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0