it's just a memory in your mind.

jag orkar inte med mitt liv. igår drog jag till stan på dan och uppdaterade min sminkväska sen jag tappat den i golvet i fredags. mer shopping än så blev det inte, även om jag egentligen ville köpa upp hela monki. men jag var duktig och ståndaktig. sen åkte jag till skolan och pluggade. jag och peter testade om vi kunde sitta i himlen och det var öppet. åh! det var dessutom fint väder ute så vi drog fram bänken till fönstret och satt och tittade ut och räknade. härligt var det. sen anslöt även saudi och tillslut herpes och pappacarl. fast då gav jag upp matten och kom till insikt om att jag antagligen inte kommer få så fruktansvärt många poäng på den här duggan heller. inte direkt så att jag kommer plugga nåt idag. men jag gick hem och kom med nöd och näppe upp för den glaserade backen och bytte kläder och fixade lite innan aspkalas stod på schemat tillbaka i gastown. det slutade med att vi gjorde en repeat på after-inskrivningen och sprang runt med ögonbindlar i kemihuset. men det var trevligt och aspvinet blev godare ju längre kvällen led. det var även en väldigt intressant upplevelse att bli slickad i naveln, david slickade lingonsylt ur min navel, mumma! sen gjorde vi några andra intressanta stationer till och jag lyckades även gå in i en dörr, tack vare att robert helt glömde bort att varna mig för den. det gjorde jävligt ont och min bula är sjukt snygg och så öm att jag inte ens kan kleta smink över den. gött! jag var dock en av de få som inte utstötte kroppsvätskor, så att säga. det var några stycken. en i rör-rummet, ett antal på toaletterna och någon utomhus. urk. sen försökte jag gå hem, hittade hannis, gick tillbaks in i gt och fick en lite obehaglig upplevelse och sen slutade allt med att jag till slut tvingade mig själv att gå hem runt halv tre, en sisådär två timmar senare än tänkt.

egentligen var det nog ändå inte en särskilt bra kväll igår. jag känner nästan att jag ångrar att jag gick. av diverse olika anledningar. egentligen vill jag bara pausa mitt liv. blåsa ut ljuset ett tag. kunna släppa allt och vara lycklig för en sekund. ändå, trots allt var eftermiddagen med peter och utsikten bra. det är så det ska vara, lugnt och skönt och ljust. så man blir varm och glad. och nu ska jag på släktkalas i ytterby. och jag som är bakfull och gjort allt jag kunna för att speedkurera mig. och misslyckats. kul.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0