För allt som brinner i min själ, det ska jag kasta ner på er.

igår var det fantastiskt roligt. jag var glad och skrattade hur mycket som helst. jag har en fin blåsa på pekfingret som ett resultat av en och en halv timmes potatisskalning. jag har frityrsmet gjord på floff och mjöl på mitt armband som ett resultat av de awesomeness-lökringarna vi gjorde till lunch. jag har fruktansvärt ont i halsen som ett resultat av fyra timmar på gasquen. men det var awesome. och hur roligt som helst. jag tycker faktiskt om kaos. och all god mat. åh! det var ju som att man bara ville ha sex med maten, som pappacarl uttryckte det. men det var fint! och rödvin, åhherregud! jag borde dock vara bakfull som satan idag, men faktum är att jag har minst lika ont i halsen som i huvudet. kan det bli bättre? sen var jag hemma runt halv fyra i morse. det kändes lagom. för det var en bra kväll och eftermiddag. jag vill också vara föreningsmänniska.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0