dåliga bandet, jag tycker inte om er men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer.

jag har precis sovit i fem timmar nu. och jag mår fortfarande jävligt kasst.
igår var det hursomhelst rätt bra ändå. labb på morgonen och jag lyckades smälta av en gummislang. märk: SMÄLTA. så det luktade bränt gummi i hela dragskåpet och labbsalen. sen drog vi till CHARM och spanade på lunchen, vilket till stora delar innebar ta godis och låtsats vara intresserad av jobb. nja, liksom. egentligen är det inga som tycker om kfare, det är för att vi är så breda, kom jag och hanna på. så breda att vi inte ens kommer in genom dörren! desssutom tycker ingen om ettor heller, så vi var ju inte jätteframgångsrika där. sen sov jag mig igenom kemiövningen, även igår hade jag fruktansvärt ont i halsen. sen gjorde vi lite mek, bland annat läxan och jag försökte mig på lite termo. det gick inget vidare så jag gick hem. och handlade och lagade snygga biffar och inte så nice sås. men det blev inte särskilt äckligt och fullt ätbart och sen sov jag. åh.

imorse gick jag som sagt enbart upp för att jag var tvungen. jag hade nog mått bättre om jag låtit bli, tror jag nu. men matteföreläsningen är viktig och sen hade vi molekylmöte och sedan gick vi till CHARM igen och ÖSTE ner godis i väskan. sen satt jag och led på lunch, åt godis och tyckte synd om mig själv. eeeeh. sen matlabbade vi i två timar och sen gick jag hem och sov. jag känner mig så älskad när jag vaknar av mig själv och min mobil har varit tyst under hela tiden, och den var inte ens på ljudlös. hmpf. jag ska nog somna om nu. jag får bara sån JÄVLA ångest av att inte ha plugga nåt alls idag. hur ska det här gå?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0