checked my bed for bugs and spiders.

igår tog jag sovmorgon och ramlade in i spritis lagom till att de andra cortègebyggarna trillade in och jag hann ta mig en kopp påvämt kaffe. sen planerade vi. och röstade. och delade in. jag tror det kommer bli svinigt bra. thore är ju trots allt världens coolaste, och sexmästare i kfkb6-011 till på köpet. han måste kunna styra upp detta till något episkt. det vet jag att han kan. efter några timmar ritande och planerande gick jag och åt kåris med de fina och sen gick inte matten helt fantastiskt, än mindre matlab. urk. och långt efter lektionens slut satt jag kvar med thore och skickade in anmälningar på vagnen och vi fixade och hittade på. fi-ne-mang-ers! sedan åktes det både ett och två fordon och kvällen spenderades med popcorn och på spåret. åh. det är sånt jag har saknat. sånt jag kommer sakna.

idag har jag suttit i skolan och inte varit riktigt så effektiv som jag önskat. som tur är har det varit ganska dött i spritis i övrigt, så egentligen kan jag vara ganska nöjd. och termo är dessutom äckligt tradigt. så nån gång långt efter att jag hade bivit lämnad ensam gick jag till fyragott och sen tog jag tian hem igen. mums. fast ikväll blir det beachgasque med honey. fast jag tänkte att jag kanske skulle vara vit ikväll, och egentligen är det nog inga problem. jag kan ju dricka saft!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0