Berätta för mig om det är sant att din hud är doppad i honung.

okej. jag var faktiskt rätt bakfull på middagen. och christer hällde upp ett stort glas vitt vin åt mig. jag lyckades ta mig igenom det och sen drack jag cola resten av kvällen...! men det var trevligt att träffa kusinerna igen. åh. synd bara att jag inte var tjugo, som björn sa, men snart så!

igår var det tungt att gå upp och skolan var väl ingen höjdare. vi fick dessutom ingen långlunch då chocset var jobbigt men jag bjöd hur som hannis på en muffins på alla hjärtans dag. sen skrev vi dugga, jag antar att jag nog inte kommer få överdrivet många poäng på denna heller. nä. matte är nog visst inte min starka sida. sen försökte jag börja gå igenom termon för femte gången. det gick väl sådär. det tar tid, som sagt, men runt sjusnåret begv jag mig hem och lagade massa mat och tittade på madagaskar 2. mums! och jag tittade lite på dom kallar oss artister (vilket för övrigt är grammatiskt inkorrekt att säga, det borde vara de. det finns inget som heter dom, de eller dem heter det ju! om man inte har nån form av dialektalt talfel vill säga.), jag älskar finafina annika norlin. jag längtar satan till 11mars. kommer bli AWESOME!

idag spenderades morgonen från klockan åtta i skolan, trots att jag hade sovmorgon till efter lunch. vi mekade och matlabbade. mest mekade skulle jag ju vilja påstå. masscentrum och dynamik kan ju vara djävulens påfund. ni anar inte! sen åt vi lunch och fortsatte med meken ända fram till kvällningen, med ett litet avbrott för kemilektionen och aromaticitet (sjukt svåruttalat ord!). sen tog jag spårisen till ica maxi och shoppade loss ordentligt, ungefär så ordentligt att jag var tvungen att flytta runt lite cash nu när jag kom hem. fint! och jag har även spenderat lite mer pengar bara genom att sitta här, nya foton och några biljetter är beställda och betalda. FINEMANGERS! eventuellt kommer det att köpas fler biljetter inom en rätt snar framtid. kommere bli en bra vår, en bra sommar. åh! nu ska jag lägga mig och ladda mentalt inför en heldag med matte, matlab, matte och mek. och mekdugga på torsdag. och intervjuer imon som jag kommer vara nervös för åt andra. jag vill också sitta i valberedningen. men jag gjorde helt klart rätt som drog mig ur. jag hoppas bara att valberedningen ser det bästa sexet, typ det jag ser. ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0