You know I'm a forgiver.

dagen har ägnat åt lucköppning från i lördags. jag har sinnessjuka minnesluckor. nu dök det dessutom upp ett gäng groteska bilder på fb. hur ska jag kunna visa mig för folk igen? i övrigt har dagen varit rätt händelselös. moby tappade sin telefon i golvet så den ballade ur och blev blå. sen satt jag länge och pluggade el och våg. vi får väl se hur duggan går egentligen. jag hoppas verkligen jag klarar lite saker nu. annars kommer jag bryta ihop lite. jag har bestämt mig för att börja simma lite nästa vecka också. jag kommer nog skita i vad sjukgymnasten säger och börja träna ändå. jag behöver det. min kropp förfaller alldeles för fort och jag mår bara dåligt. på jullovet ska jag träna så mycket jag kan.

om en vecka har jag i princip jullov. jag vet inte ens om jag ska gå upp på transporten. det finns inte en chans i helvetet. jag har börjat tvivla på vågen också. imorgon ska jag börja på formelblad och sen ska jag försöka göra nån tenta och titta igenom uppgifterna och kanske läsa i boken. boken är förvånansvärt bra ändå. jag vill klara allt, men framför allt vill jag bara ha jullov.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0