Ur besvikelsen, skammen kom långsamt en känsla av makt.

veckan har rusat förbi i ultrarapid. jag har spenderat dygnets största del i skolan. i torsdags tentaflyktade jag och hannis nåt grymt och klädde oss fint och åkte till nefertiti och dansade och gladdes åt att markus krunegård och adam olenius stod på scenen och gestaltade serenades och var så fantastiska att man bara dog inombords. kvällen kunde inte blivit mer perfekt. vi gjorde det förbjudna och drack öhl också, finöhl, till och med! vi behövde flykten mer än nåt annat.
helgen har också spenderats i skolan, och igårkväll gick jag på bio och såg twilight med en fysiker. de kan också behöva lite kulturell utbildning!

jag får panik över tentan. om arton timmar sitter jag där och sliter mitt hår. sen ska vi gå på liseberg, om det är fint väder. jag längtar till det riktiga jullovet. på tisdag ska jag simma. åh!

/f.






Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0