Kallar det för dagdröm, säger det var annat förr.

idag klippte jag mig. svinkort. det kommer nog ta några veckor innan jag vant mig, förhoppningsvis lagom tills den längden jag egentligen ville ha infinner sig. men om folk tycker jag passar i det kan jag kanske leva med det, det växer ju ut på ett år!

på eftermiddagen bakade jag och hannis julgodis. fett mycket julgodis, två sorters knäck, fudge och rocky road. redan innan allt var klart satt vi på varsin stol och päste i matkoma. vi är ju båda sådana fantastiska kockar! ett tag hade vi smält choklad överallt, men allt blev bra i slutet och det blev helt sjukt smarrigt! sen dess har jag mest ångestat över mitt hår och börjat packa lite smått. nu ska jag iväg och mysa lite i vintermörkret och imorgon planerar jag att köpa alla julklappar som behöver införskaffas. har jag tur kanske jag kan hitta nån fin klänning till mig själv...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0