Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar.

den här veckan har också varit rätt misärig. jag har i princip inte pluggat ett dugg. eller, i onsdags pluggade jag rätt duktigt. sen åkte jag, karin och moby till stan och sen hade jag världens vinfylla med efterkommade baksmälla. gasquen var ovärd och kvällen slutade i a-husets källare och jag gick hem klockan fyra. sen dess har allt varit lite upp och ned. torsdagens sektionsmöte slog mig med häpnad och jag kunde inte sluta skratta och gråta åt den extrema ironin som uppenbarade sig. men b0f-12 blev fantastiskt och jag och carl m fl är numera heads of planeringen till alla tiders! det, om något, kommer bli alla tiders! i fredags var jag bara så trött på allt, tog sovmorgon, dog på föreläsningen och sen hade jag ingen motivation att plugga el heller. allt går så dåligt i skolan. på kvällen arrade vi myspub med glögg, pepparkakor och lussekatter. sen blev allt jättekonstigt. jag kunde inte sluta gråta och kom aldrig till gasquen. istället tog det mig en halvtimme att gå över campus och hem. två dagar senare har jag fortfarande blåmärken överallt. igår åkte jag till valhalla och hälsade på alla älsklingar. åh, jag saknar dem, det, så fruktansvärt mycket. det var skönt att bara sitta och prata med imse igen. jag saknar småland alldeles för mycket nu. på eftermiddagen käkade jag och moby pizza och sen drog förfesten hos dalbin igång och var början på en fantastisk kväll. nån gång under varmrätten börjar mitt minne sina. sen matar jag i mig vatten. resten av kvällen är ett stort blurr, men jag går hem när gasquen stänger.
disciplinen på dagen nu har varit sämst. jag ska försöka läsa igenom elen nu igen. mitt huvud dunkar fortfarande, mitt på dagen var jag fortfarande full. jag måste sluta bete mig illa när jag dricker. jag måste sluta vara efterbliven. men genuint TACK rövnollan.

/f-

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0