jag är en soldat för dig.

imorse åkte jag till valhalla. det var en underbar känsla att dra på sig baddräkten, traska ut genom duscha och bryta vattenytan med fingertopparna, huvudet, axlarna, hela vägen ut till tårna. kicka, plaska, glida. jag försökte dock att inte lägga alltför mycket belastning på axlarna, men det är ju förstås rätt oundvikligt. jag körde ändå rätt mycket ben osv. jag var i vattnet i fyrtiofem minuter. sen stretchade jag och gjorde alla axelövningarna hur duktigt som helst. sen åkte jag till skolan och var oproduktiv ett bra tag innan jag satte mig med teorin. kvällen slutade med middag i kåris med nollan och sen lämnade dem mig med det regnande taket och pärmen med transportteorin. idag har jag lärt mig de gosiga dimensionslösa talen, reynold, nussel, prantl och pojkarna. imorgon ska jag försöka plugga lite duktigare. men jag har ju lovat mig själv att inte slita ut mig, ändå kan jag inte riktigt luta mig tillbaka och ta det lugnt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0