it's always darkest before the dawn.

idag är det fjärde advent. och jag har baksmällan från helvetet. jag äter bacon, tackar mig själv och bengt som kom på den briljanta idén att tina det innan vi gick till pizzan. nu har jag ändå haft en tvådagars. i fredags hade vi ju förfest hos dalbin i tio timmar. sen orkade jag inte följa med ut. så jag gick hem och däckade. mitt enda mål igår var att hämta lite grejer från skåpet. det lyckades jag alldeles utmärkt med och sen åt jag och bengt sushi innan vi gick hit och började dricka lite smått. sen kom moby och karin också och vi drack lite mer floff innan vi gick till pizzan. jag förstår faktiskt inte hur jag kunde bli så full. igen. jag måste sluta få oförklarliga fyllor. och jag ska definitivt inte kepsa mer.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0