I gotta get you to wind me up.

imorgon drar jag till norrköping. det ska bli så fruktansvärt skönt. ta tåget bort! idag handlade jag och sen fixade jag en sista julklapp. sen gick jag och körde core och en stund på crossen också. usch, vad jag hatar att svettas! men förhoppningsvis kommer jag ha lite trevlig träningsvärk i magen imorgon. det har jag saknat. jag ska nog försöka lägga mig lite på loves boll också. jag vågar inte riktigt, det kommer ju göra sinnessjukt ont. men om jag vill bli riktigt bra igen måste jag testa! snart har jag packat klart. nu funderar jag mest över hur många par skor jag behöver. men om det är asmycket snö kanske jag inte behöver conne. men ska jag ha mina snygga täckta skor PLUS mina gamla balklackar som jag glömt att jag hade? nja? isch. snacka om dagens i-landsproblem. jag får fundera lite till och kolla hur det ser ut med utrymme i väskan egentligen. jag ska ha ner smink och hårgrejer också. och datorn, tror jag. vi får se. sen har jag mammas bag och en påse med julklappar också. jag kommer vara en packåsna imorgon, woho!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0