Hello Saferide, light a candle in the christmas tree.

jag hade en bra morgon, sov ut och såg sen ut som ett penntroll i håret. det tog ett bra tag innan jag lyckades tämja det. sen blev det faktiskt rätt snyggt. jag åkte ner på stan och blev bjuden på sushi och shoppade lite julklappar. jag är inte så nöjd med alla egentligen, men nu är mina cash helt slut. jag köpte dessutom en klänning till mig själv. den blir lite min träningsmorot. imorgon ska jag simma på dagen, tror jag. kanske köpa en liten julklapp till och sen bara chilla och packa. göra pannkakor också. det skulle jag gjort i söndags, men orkade inte. så det får bli imorgon, så kan jag spara några till färdkost! på torsdag sticker jag ifrån regnet på bästkusten. jag längtar helt stört mycket. nu ska jag få mer mat, mums!
/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0