baby, kom och håll om mig.

livet är rätt chill i nässjö. idag åkte vi till jönkan för att byta lite julklappar. jag fick en locktång i mindre dimension och nya lila urbanears. ren awesomeness. sen fick jag även en ny kjol i sådär härligt svepigt tyg. susan ska dock hjälpa mig att sy upp den nån decimeter. ikväll gick vi på stig-helmer-filmen på bio, vår fina saga-bio på landet. fast filmen var ju inte direkt fantastisk. så imorgon ska jag nog gå på the girl with the dragon tattoo, antingen här eller i jönkan. vi får se lite. jag borde verkligen ta tag i mitt liv och läsa mek-anteckningarna, men jag orkar inte mer. jag läste alla komplexanteckningar igår. jag insåg vilket olätt kurs det faktiskt är. jag MÅSTE börja med bevisen så snart som möjligt. jag måste klara det här.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0