Wishing you were here to hold me, but you're gone, gone like the last subway.

i förrgår natt bar jag floff tillsammans med några älsklingar. det känns i biceps, må jag säga. sen sov jag väldigt gott, när jag väl tagit mig därifrån med spårisen knökafull av snorungar från wow. igår och idag har jag pluggat duktigt. jag lagade lite mat och sen hängde jag hos ola på kvällen. vi spelade kort och drack. jag blev rätt fucked som dealer. äsch! det var en skön kväll. idag kände jag mig rätt snabb fullärd så jag chillade runt i spritis och vi städade och slipade/lackade barerna. aldrig mer bära bar! imorgon ringer klockan tidigt. vi ska ta den här skiten nu! sen ska jag dricka champagne och fira nollningens återintåg i mitt liv!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0