Where the ocean meets the land and where the ocean meets my hand.

jag förstår inte hur jag pendla så sjukt mycket. jag räknade knappt en och en halv tenta idag. jag pratade mest. och jag fixade inte spritis längre när det fullkomligen vällde in b0ffare från alla håll. men det var fint att träffa folk igen. samtidigt som jag redan är trött på pratet. så imorgon flyttar jag nog in i studis på heltid. där satt det kf-treor och fourierade. det var roligt, det ballade ur lite. oändlig entropi = kaos? jag vet inte.

sen träffade jag robert och vi åt pizza och åkte till stan och vandrade runt och drack kaffe innan vi såg kronjuvelerna och åt enorma mängder popcorn. jag tror det kommer ta ett tag innan jag är hungrig igen. filmen var rätt bra. och sen glömde robert bort sin pin-kod när han satte på telefonen igen efteråt. hihi, aaaaaassåååå! såatteh.

imorgon blir det bra. träffa kaosingarna igen. utom dalbin. och vi ska få linnena. kommer bli awesome! lite middag på det sen och min vecka kommer vara gjord!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0