stirra ner.

på förfesten till festu tryckte vi in trettiotre pers i min lilla etta. det var trångt och varmt och mina gäster lyckades ha sönder min hiss. det var en bra förfest och även festu var bra. men jag blir lite trött på mig själv när jag är jobbig. jag ska sluta med allt sånt. det blev dessutom en väldigt kort natt.

igår åkte vi ut till bastun. med oss hade vi ett stort gäng pateter och nitton flak öhl. ack, så lyckat det blev. och nollan förstod aldrig patetgömme, det som är en så ROLIG lek! så vi gick och åt istället för att leta. sen blev det bastu och byxorna fick sig ett dopp eller två. jag fick mig några till sen. men det var varmt och gosigt i bastun. och jag kände mig som världens sämsta kaosare när jag inte ville/orkade fixa omsitts. jag är dålig på det ju. och sen åkte nollan hem och vi fortsatte basta ett tag och åt hamburgare och dog i soffan. dalbin råkade halka och fick boomboxen över sig och knäckte ett revben. jag tappade rösten. herpes åkte hem tidigare för att han var sjuk. karin kom aldig för hon har halsfluss. vi är ett något sargat kaos. men vi ska klara pubis sen ändå. ja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0