Och publiken i bakersta raden verkligen hatade mig till hälften av sina hjärtan.

igår var det hemligsits och ack så hemlig den var! våra söta nollan hade inte en aning när de vallades runt i kemihuset. sen hade vi en episk sittning, som alltid, och folk blev lagom tankade och drack hell juice. jag som var festansvarig skrattade mest och tog kort och smög mellan lokalerna. i gt hängde röv och var också rätt dragna. men det var nice som satan. efter lite städning fick jag en öhl och alla drog till gasquen i nån timme. det var sjukt roligt. i princip bara kfkb, sånt gillar jag! och nu snart har jag tenta. det finns nog inte en chans att jag tar den, men oavsett så är det party sen! mumma!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0