Och grannarna har klagat sedan kvart över tio. Nu är alla i mitt kök och jag är alldeles paj.

gårdagen var perfekt. PER-FEKT. götaplatsen var hur rolig som helst. vi såg hårda och coola ut, så hårda att karin nästan svimmade, på riktigt! men krisen avhjälptes snabbt och nollan promenerade till chalmers och vi chillade lite. sen var vi grymt hårda. helt sjukt. "NOLLAN SKA VARA TYST!" det var så roligt! hur kan det bästa redan vara över?! men allt var bara så bra, så jävla bra. eftermiddagens spenderades med irafas och kvällen spenderades med röv och movits. movits var ÄCKLIGT BRA! jag och honey dansade loss på kungstorget. sen återvände jag med nyfunna vänner till röv. en bättre dag måste man leta länge efter! jag är så lycklig just nu.

imorse åkte jag till stan och mötte upp halva kaoset och vi köpte skjortor och linnen. så jag ligger ute med den ringa summan av 750 spänn. det känns ju bra! sen försökte jag plugga mek och misslyckades. det slutade med att jag och hanna spanade in nollan på lunchen och sen bar jag kravallstaket innan nollbrickstillverkningen drog igång. olikt förra året så tog det inte en evighet. så jag och mitt kaos begav oss till biblioteket och inväntade den ena gruppen efter den andra och vi gjorde pyramid och sjöng skotten och nollan körde trebensrace och gjorde en halvhjärtad pyramid. min svank är ganska öm nu, sex pyramider på två timmar känns lite. men det var roligt, och b0f är bäst. och jag älskar mitt kaos, egentligen!

imorgon ska vi äta frukost och skratta med sexet!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0