Man vill ju knappt tro det man hör, men dom säger, säger, säger det var bättre förr.

igår var fint. vi förberedde och hade oss. det var nice hela tiden. ett tag var vi lite stressade men det blev bra tillslut. det kom sjukt mycket folk och jag lärde mig efter tjugofem misslyckade försök att göra en snygg och ordentligt skiktad kfkb-shot. det var så roligt! och varmt som satan i gastown. jag trodde seriöst att jag skulle smälta bort där ett tag. så när vi fått ut allt folk, städat klart gick jag hem och tog en dusch och somnade när det nästan börjat ljusna.
så när jag vaknade igen var jag inte riktigt pigg. men jag gick upp ändå och släpade ner den feta kylen till kårhuset från mellanbaren. det tog väl ungefär en halvtimme. kul liv! sen gick jag hem och har varit duktig och städat till förfesten. fast jag ska gå och handla lite nu och ta ut pengar. ikväll är det festu!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0