jag gillar hur du håller takten med tänderna.

jag sitter ensam hemma nu. äntligen. efter en kväll med dålig film igår och en lång och långsam dag idag. men saudi var där idag. och jag och hannis lyckades plugga lite och jag var nästan en timme hos optikern och han rånade mig bokstavligen på pengar. snacka om att jag är luspank nu. hur jag ska överleva på 130 spänn fram till första september är för mig ett stort mysterium. jag får väl gå hungrig, helt enkelt. och idag föll jag för frestelsen och köpte en varm bagge. det får inte hända igen. och jag åt av det hemskeligt onyttiga men ack! så goda vita brödet med püllor på. eller ja, såndana pluttar. gott. jag syndar alltför mycket. ikväll har vi haft b0f-möte. nollningen kommer gå galant, när allt väl löser sig. kemisterna ligger sannerligen inte på plussidan den här veckan. så imorgon ska vi slipa och lacka i gt. jag som verkligen behöver plugga. dock har jag knappt en tenta kvar nu och flera dagar tills på riktigt! hjälp...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0