If all the memories were bad I could go on without a doubt.

igår var jag superduktig och pluggade mycket. två och en halv tenta tog jag mig igenom. det börjar klarna. sen hade vi kaosmöte. vår logga är bäst. ja! sen åt jag middag och såg black swan och vandrade hem i natten. sjukt bra! allt, liksom.

idag var jag desto mindre effektiv och satt mest och tittade på statboken istället för att plugga. men efter en timme åt vi och sen satt vi i ris och drack öhl. det kan knappast bli bättre än så. karin fick dessutom sin besk, hon fyller ju tjugofyra nästa vecka! sen gick bussen ut till bastun och det badades och bastades och dracks öhl och sjöngs och allt var bra och roligt. sittningen var inte lika fantastisk, dock. efter att jag fått en hel del smör och ärtsoppa kastat på mig gick jag därifrån, vilket var bara minuten innan matkriget utbröt på riktigt. imorgon ska jag nog duscha med byxorna. när ärtsoppa torkar ser det sannerligen precis ut som spya. det är en klassiskt dålig egenskap.
jag satte mig i trappan och sen satt jag där i flera timmar och pratade med häks och några söta prosexare. och folk kom och gick och ramlade ner för trappan osv. men det var roligt. men när vi kom tillbaks till skolan orkade jag inte riktigt hänga med och capsa, det får bli en annan gång. så nu ska jag nog sova. efter bastu-tröttheten har slagit till för länge sen!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0