I bought new underwear that's blue and I wore it just the other day.

mitt liv pendlar lite lagom. jag gav mig på en ny statläsvecka. det gick inget vidare så jag tentaflyktade med att gå till haga och dricka kaffe. sen var pluggandet slut. jag orkade inte, helt enkelt. jag förstår inte hur tiden bara kan flyga när man prokrastinerar, samtidigt som den går hur långsamt som helst när man faktiskt pluggar. blä! så jag gick hem och möblerade om på väggen. lite chalmersbilder fick plats, det är bra. jag älskar chalmers. faktiskt. och min vecka kommer bli hektisk som få, med bastu och bio och allting. plugg osv. jag måste snart börja med tentor. det kan ju inte vara omöjligt att ta skiten. eller?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0