Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet.

igår hade jag en rätt fet FML-dag. jag hann inte plugga ett dugg pga av slipning och lackning av borden och baren i gt, lunch med pappa och två timmar på vårdcentralen. jag har fått urinvägsinfektion. hur roligt kan det bli? när jag äntligen kom tillbaks till skolan fick jag åtminstone dricka floff och ha byxor. alla fina pateter var där, till och med fred och cartman. sen gick vi till kubiken och det var roligt! mina byxor är fläckade av vad jag kan tänka mig är varmrätt och floff. aldrig mera femtonmanna-pyramid. kvällen slutade på torget med teddy och stänkarn i festu-rummet. det var bra. fast jag var sådär lagom pigg imorse. men det gick bra, jag pluggade lite och nu har jag knåpat på en presentation för nollan. jag har verkligen saknat att skriva. jag saknar att skriva som i gymnasiet. är jag helt sjuk i huvudet om jag tänker så? skriva är ändå en av mina passioner. men jag överlever. och ikväll ska jag äta godis och titta på bra serier. jag tror jag ska hyra in mig hos nån som har större tv än mig också!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0