destination unknown.

nollningen har dragit igång på riktigt. jag har inte ens hunnit vara hemma. jag har varit full varenda kväll och bakfull varenda morgon. men ikväll är jag nykter och imorgon är sista rycket innan tentan, vi får se hur det går. det är så mycket som hänt på de här dagarna. så mycket skit, vi skulle ju vara det bra kaoset. vi är det bra kaoset. hur blev allt så fel? dock har lite löst sig nu, ikväll. sen dök ekak upp också, och jag gick hem när alla vandrade till gasquen. imorgon är det gückel för nollan och sen plugg och planering. hela den här veckan kommer också bli super! och jag vet inte hur mycket jag kommer hinna vara hemma, som vanligt. men puben på fredag kommer bli makalös! jag och grelber gjorde affischer idag, jag har klart sett snyggare. men så länge de är funktionella! nu är det absolut läge för mig att sova, puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0