Dagen jag fick nog var en måndag, fick nog, tog en pistol och börja sålla, höll mig cool och börja kolla efter alla saker som jag bara stört mig på för länge sen.

helgen slutade bra. idag är det bara en ynka vecka till tentan och sedan nollning nollning nollning! jag längtar som en tok! idag kom hanna till göteborg och henne har jag saknat hela sommaren. det var fantastiskt. vi satt i gruppis och gjorde stat. vi ska fixa det här. varje dag träffar jag personer jag saknat. det är så bra. mitt liv känns rätt fulländat just nu. staten stör mig inte märkvärt. jag är ganska glad. fast jag fasar för att allt kanske vänder hipp som happ. låt oss hoppas att ingen dåligt/jobbigt/sämst händer. på torsdag är det ju kubiken!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0