Almost the same, and that's the aim, as when I'm with you.

staten är en jävla äckelkurs. seriöst. jag räknade lite och körde fast ordentligt. vad är det för fel på MME och MLE? jag blir bara trött. så jag tvingade simon att skriva ut tentor åt mig och sen åkte jag och handlade. ikväll har jag gått, långt och länge. från chalmers till slottsskogen, en sväng där inne, ner till linné och sen tillbaks till chalmers. det var riktigt fint. det är verkligen sjukt varmt ute. kanske har inte hösten kommit riktigt än? och sen är det väldigt roligt, jag tycker själv att jag är fantastiskt rolig, men det tycker tydligen flera andra också. usch, det är mest underligt! en annan fantastiskt rolig grej var när vi började diskutera uppkomsten av pi när vi satt i spritis. det slutade med att vi var tvungna att wikipedia det. tja, teknologer prokrastinerar på en helt ny nivå!

imorgon ska jag börja på tentorna. kul att jag varje dag skriver att jag måste ta tag i mitt liv och dylikt. men det går framåt hela tiden. sen blir det bio på kvällen. jag ska få dregla över björn gustavsson och bill skarsgård på storbildsduk. kan inte bli annat än bra!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0