stirra ner.

det slutade med att jag inte alls stannade hemma i lördags. dock var jag typnykter. vi capsade i kulan/domen i den fina capspoolen. sen dansade vi på bordet och kvällen slutade på gasquen. jag är nog sämst i världen på att hålla mig hemma. men egentligen. vad är det för kul om man gör det, liksom?
igår tog jag tag i plugget och satte mig i spritis. när jag äntligen kommit igenom anteckningsbunten hade jag somnat fyra gånger. det bådar gott för den kommande veckan. sen spenderades kvällen med benjamin button, pizza och chips och en obekväm datorstol. vissa saker blir liksom bara fantastiskt bra.
idag har det varit sjukt fint väder. jag blir så lycklig i hjärtat av solen. allt blir lite mer perfekt då. synd bara att vi måste sitta inne och plugga. eller tja, måste och måste, det är ju ett aktivt val. men vafan. jag måste ju plugga hursom. idag gick jag kampen mot substitutionerna och partialbråksuppdelningen. jag ville mest ta mitt liv. herrejävlar. men nej, vi SKA klara det. det riktiga köttandet börjar nu. eller imon kanske.
nu har jag dessutom lagat mat. ett paket kyckling och sex matlådor senare har jag till och med ätit glass och det luktar mat i hela lägenheten. och jag har upptäckt att eftermiddagssol är det finaste. jag har eftermiddagssol. åh.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0